ОСТАННІ НОВИНИ

2008 року у Львові демонтували 932 самовільно розміщені рекламні конструкції

Львівський портал

|

За попередній рік у Львові поменшало самовільно розміщеної зовнішньої реклами. Це пов’язано з тим, що минулого року  за незаконну рекламу почали накладатися штрафні санкції. Незаконно встановленні рекламні конструкції були демонтовані в примусовому порядку, повідомляє прес-служба Львівської міської ради. При незмінній платі за розміщення зовнішньої реклами доходи до міського бюджету зросли на 30% порівняно з 2007 роком.

Зокрема на початку 2008 року було скасовано мораторій на розміщення зовнішньої реклами в місті, оскільки заборона не зменшила перенасиченості вулиць Львова рекламою. Під час дії мораторію зросла кількість самовільно встановлених рекламних конструкцій та зменшилися темпи зростання надходжень в міський бюджет. Скасування заборони дозволило повернути ситуацію в правове поле – узаконити ті самовільно встановлені рекламні конструкції відповідно до вимог Правил розміщення зовнішньої реклами та отримувати від них надходження до міського бюджету.

У 2008 р. було видано 272 нові дозволи на рекламу. Станом на кінець 2008 року в місті нараховувалось 2543 дозволи на рекламні конструкції, з яких великоформатних конструкцій 3*4 – 1228 шт.

КП «Адміністративно-технічне управління» здійснює  нагляд за дотриманням законодавства при розміщенні зовнішньої реклами. При виявленні порушень власникам самовільно встановленої реклами скеровуються вимоги про усунення порушень. В разі невиконання цих вимог скеровуються відповідні подання в управління у справах захисту прав споживачів для вжиття заходів, а рекламні конструкції демонтовуються в примусовому порядку і з  їх власників стягуються  штрафні санкції в розмірі 50 грн за кожний день самовільного встановлення (на підставі договорів про тимчасове користування місцем під рекламу).

Як повідомила директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун, за попередній рік в міський бюджет надійшло 10 млн 580 тис грн плати за місця під рекламу (у 2007 році – 8 млн 147 тис грн.). Обсяг демонтажу у 2008 році становив 932 рекламні конструкції, що більше як в три рази перевищує цей показник у 2007 році. Вперше до міського бюджету надійшли штрафи за самовільне встановлення зовнішньої реклами. Їх розмір становить 499 тис грн.

За проведеними підрахунками у Львові порівняно, з іншими містами України, зокрема з Києвом та Харковом, найвища щільність конструкцій зовнішньої реклами на вулицях міста – 7, 37 шт. на кв. м. (Харків – 5,45 на кв.м., у Києві –  5,5 на кв. м). При високій завантаженості рекламними конструкціями дохід за користування місцем до міського бюджету Львова є значно нижчий (1,26 млн грн за місяць надходить до бюджету Львова, майже в 2 рази більше у Харкові та майже у 7 разів більше у Києві). 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *