Пиво «Львівське 1715» отримало золоту медаль та почесний диплом переможця на XII Міжнародному конкурсі «Найкраще пиво, безалкогольний напій та мінеральна вода року», що відбувся у Москві впродовж 25 – 28 листопада. Про це повідомила фахівець зв’язків із громадськістю ВАТ “Львівська пивоварня” Ірина Миколаєнко.
Міжнародний конкурс пива відбувався у Москві в рамках XIII Міжнародного симпозіуму «Пиво, безалкогольні напої, мінеральні та питні води – до нових горизонтів» за участю керівників і фахівців російських і закордонних компаній. Організатори конкурсу – Російська академія сільськогосподарських наук та державний заклад «Всеросійський науково-дослідний інститут пивоварної, безалкогольної та виноробної промисловості».
Цьогоріч бренд «Львівське» демонструє зростання. За підсумками одинадцяти місяців, продаж пива “Львівське” зріс на 13 відсотків. “Львівське” залишається безперечним лідером у Західному регіоні і частка його ринку становить 28 відсотків.
Власником компанії «Славутич» є Carlsberg Group. Carlsberg – одна з провідних пивоварних груп у світі, що володіє значним портфелем пивних брендів і брендів безалкогольних напоїв. У Carlsberg Breweries працює понад 40 000 працівників у 50 країнах світу. Продукти компанії продають на більш ніж 150 ринках. Додаткова інформація – на сайті www.carlsberggroup.com
До складу групи Carlsberg в Україні входять: ВАТ ПБК «Славутич» у місті Запорожжі, Київський пивоварний завод «Славутич» та ВАТ «Львівська пивоварня».
В Україні компанія представляє такі бренди: «Славутич», «Львівське», «Tuborg», «Carlsberg», «Foster’s», «Holsten», «Балтика», «Арсенал», «Хмільне», «Pepsi», «7 UP», квас «Тарас».
За результатами 2007 року, частка ринку групи Carlsberg в Україні становила 20,4%. «Tuborg» займає позицію №1, «Балтика» позицію №2 у преміум сегменті, а зростання основного локального бренду «Славутич» становило 125%.
Львівський портал