З 1 вересня 2008 року «Львівобленерго» впровадило у Львові автоматизовану довідкову інтерактивну систему „Голосовий робот”, передає відділ корпоративних зв’язків компанії.
За допомогою цієї системи кожен споживач міста Львова може зателефонувати за номером 295-19-14 і дізнатись стан своїх розрахунків за спожиту електричну енергію.
Для цього споживач повинен здійснити три кроки:
1) зателефонувати за номером 295-19-14;
2) перевести телефон у тоновий режим;
3) ввести шість останніх цифр десятизначного коду.
Кожен споживач може знайти свій код на квитанції, яку він отримує після здійснення оплати за електроенергію. Але до уваги слід брати квитанції, отримані з серпня 2008 року.
Автоматизована довідкова інтерактивна система обладнана чотирма каналами зв’язку і працює цілодобово. Скористатись „голосовим роботом” можна лише з телефонного апарату, який має функцію тонового режиму.
Інформація у базі „голосового робота” оновлюється щотри робочі дні: стан розрахунків, який повідомляє система, змінюється через два робочі дні після того, як споживач здійснив оплату за спожиту електроенергію.
Автоматизована довідкова інтерактивна система діє лише у Львові. У перспективі товариство розгляне впровадження „Голосового робота” у районах області паралельно до безквитанційної форми оплати за електроенергію. У планах ВАТ „Львівобленерго” до кінця 2008 року завершити впровадження безквитанційної форми оплати у всіх районних центрах Львівщини.