Сьогоднішнє пленарне засідання сесії міськради частково роз’яснило причини хаосу із маршрутними перевезеннями у Львові. Річ у тім, що вже приблизно півроку в місті не функціонує конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах. Відтак частина перевізників не може отримати нових дозволів на перевезення, водночас дотримання перевізниками умов попередніх договорів фактично не контролюють.
Як розповів під час брифінгу голова фракції «ПОРА» у Львівській міській раді Петро Адамик, ще півроку тому управлінню транспорту ЛМР доручили розробити нове положення про конкурсний комітет, і лише сьогодні на сесію винесли відповідну ухвалу. Проте її прийняли тільки за основу, оскільки в депутатів міськради виникла низка зауважень до ухвали, яку розробляло управління транспорту.
Зокрема, зі слів Петра Адамика, незрозуміло, хто ж увійде в майбутній конкурсний комітет і визначатиме переможців конкурсу. Тому депутати побоюються непрозорості у визначенні переможців.
Ще одне конфліктне питання – термін видачі дозволів підприємствам-перевізникам, які не володіють власним транспортом, а лише орендують його. Зокрема, управління транспорту пропонує надавати таким перевізникам дозволи, терміном на 1 рік, проте депутати вважають, що це завеликий термін. Міські обранці пропонують надавати таким перевізникам дозволи терміном на 3 місяці, а перевагу надавати тим підприємствам, які володіють власним транспортом, аби уникнути спекуляцій на ринку пасажирських перевезень.
Наразі ж, за словами Петра Адамика, частина маршруток, які курсують вулицями Львова, працюють без відповідних дозволів, оскільки термін дії попередніх вийшов, а конкурсного комітету, який приймає рішення щодо надання нових дозволів, досі немає.
Депутати та міські посадовці сподіваються, що ситуацію з міськими перевезеннями у Львові урегулюють уже через два тижні, коли на сесію ЛМР винесуть доопрацьовану ухвалу.