ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові відкриє крамницю один з найбільших продавців взуття у світі

|

На український ринок має намір вийти одна з найбільших у світі взуттєвих мереж – німецька Deichmann. Як стало відомо, компанія підписала попередні договори на відкриття двох магазинів Deichmann у складі ТРЦ Leopolis у Львові й “Іподром” в Одесі. Deichmann торгує дешевим, але якісним взуттям.

Deichmann Gmb & Co. заснована в 1913 році в Німеччині родиною Дайхманн. Поєднує 2324 взуттєвих магазина (1107 – у Німеччині) в 17 країнах, серед яких Австрія, Польща, Великобританія, США, Туреччина й Італія. Основні ТМ – Gallus, Elefanten й Victory. Виторг в 2007 році – 2,94 млрд євро (+10,7% до 2006 року). 80% взуття виробляють в Азії (Індія, Камбоджа, Китай), інше – у Румунії й Польщі.

Deichmann веде переговори про відкриття перших магазинів в Україні з операторами торгових центрів уже біля двох місяців, розповіли в декількох консалтингових компаніях. Зараз компанія займається реєстрацією українського офісу, а перший магазин може бути відкритий на початку 2009 року.

За словами джерела, знайомого із планами компанії, Deichmann досягла попередніх домовленостей на відкриття двох магазинів по 700 кв. м з компанією Colliers International, що здає в оренду площі торгово-розважальних центрів Leopolis у Львові (за інформацією на її сайті, планована здача – вересень цього року) і “Іподром” в Одесі (кінець 2009 року). Віце-президент з розвитку Deichmann Войцех Норманд уточнив, що поки підписано тільки договори про наміри.

За оцінками учасників ринку, відкриття одного магазину формату Deichmann обійдеться мережі в 300-800 тис. євро без обліку закупівлі товару. Усього в 2008 році компанія має намір відкрити 300 нових магазинів, інвестувавши 160 млн євро (67,5 млн євро прийде на Німеччину), повідомляє німецьке видання Die Welt з посиланням на звіт Deichmann.

Deichmann – магазини самообслуговування, у них немає консультантів, покупець сам підбирає собі взуття й потрібний розмір. На думку директора українського офісу Maratex (взуттєва мережа Aldo) Дмитра Єрмоленка, формат магазина самообслуговування найбільш оптимальний для споживача, що купує взуття низького цінового сегмента: “Чим дешевше взуття, тим менше споживачі таких товарів мають потребу в увазі з боку продавців. Найчастіше люди бояться консультантів – у них складається враження, що їм доведеться в кожному разі купити взуття, що їм запропонували поміряти”.

У світі мережа Deichmann відома дешевизною. Наприклад, пари чоловічого взуття коштує 20-70 євро, жіночої – від 19 євро, повідомляє FINANCE.UA.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *