КП «Адміністративно-технічне управління» запропонувало керівникам закладів, на базі яких проводять масові концертно-виставкові заходи, посилити контроль за розміщенням реклами про культурні події в місті.
Як ішлося під час наради з керівниками, це можна зробити, внісши в договір про оренду приміщень з організаторами заходів пункт про розміщення рекламної продукції у спеціально відведених місцях та контролювати її розповсюдження відповідно до чинного законодавства. Організаторів заходів поінформують про перелік місць, де розташовані міські інформаційні щити. На сьогодні у Львові розміщено 54 інформаційні щити. У травні запропоновано доставити ще 169.
Як повідомила директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун, нові інформаційні щити зменшать кількість порушень та забруднення міста рекламою. Нині в комунальному підприємстві працює система «Голосовий інформатор», яка щоденно телефонує на 40-50 телефонних номерів і повідомляє про порушення чинного законодавства, а також про виправлення ситуації, повідомляє прес-служба Львівської міськради.