Рада заборонила рекламу алкогольних, слабоалкогольних напоїв і тютюнових виробів у засобах зовнішньої реклами. За ухвалення проекту закону в цілому проголосували 425 депутатів при необхідних 226, повідомляє proUA.
Таким чином, Рада обмежила рекламу цих продуктів у спеціалізованих виданнях, приміщеннях спеціалізованих торгових установ, відповідних виставках і заходах.
При цьому із списку такої продукції виключаються шампанське українського виробництва, колекційні вина, а також вина контрольованого найменування, що становлять культурну цінність.
Зокрема парламент заборонив використання в рекламі найменувань органів місцевого самоврядування у зв’язку з тим, що це може створити ілюзію того, що рекламований товар підтримується місцевою владою.
Також Рада зобов’язала рекламодавців використовувати в рекламі імена фізичних осіб тільки після отримання нотаріально завіреного дозволу на це.
Як повідомлялося, в кінці 2006 року парламент прийняв в першому читанні законопроекти № 1044 і №1044-1 «Про внесення змін і доповнень до Закону України «Про рекламу», а також проголосував за те, щоб об’єднати їх надалі в один документ.
У квітні 2007 року відповідний законопроект був прийнятий в другому читанні.