Скандальною називає ситуацію із візуальною рекламою у Львові директор Львівської філармонії Володимир Сивохіп. На його думку, т умб, де можна розмістити рекламу культурної акції, недостатньо , та й немає гарантії, що наклеєні в веч е р і афіші протримаються до ранку.
« Ввечері тільки ті афіші розклеємо гарно – зранку на них бачу: „Карпати-Львів”, „Шахтар-Донецьк”, І це отак безалаберно все зверху наклею ю ть. Вуличні рекламні « бої » ! А найгірше, що переважно клеять ті самі люди – їм однаково що клеїти, лиш би взяти гроші” , – цитує директора філармонії «Львівська хвиля».
„Навіть якщо порівняювати із нашими сусідами, у польському Лодзі, – розповідає Володимир Сивохіп, – тумби особливо нічим не відрізняються від львівських. Але на них вистачає місця для афіш і філармонії, і театрів » .