З початку року при головних управліннях юстиції в Україні відкрито майже три десятки «ліній довіри» для громадян. Функціонує такий телефон довіри і при головному управлінню юстицій у Львівській області.
Як інформує сайт міністерства юстицій, найбільш активно такий спосіб виявлення порушень та недоліків використовують на Волині, де створено 7 «ліній довіри» майже за усіма напрямками діяльності органів юстиції. 6 ліній створено на Сумщині, по дві лінії діють на Івано-Франківщині та Кіровоградщині. Зателефонувати на «лінію довіри» можна також у Вінницькій, Донецькій, Житомирській, Київській, Миколаївській, Рівненській, Тернопільській, Херсонській, Черкаській, Чернівецькій та Чернігівській областях.
Громадяни поки що не надто активно користуються телефонною можливістю поскаржитися. Так, скажімо, якщо традиційним «письмовим» шляхом з початку року до управлінь юстиції в областях Автономній Республіці Крим, а також у містах Київ та Севастополь надійшло майже 36,5 тис. звернень громадян, то дзвінки на «лінії довіри» рахуються на десятки.
Цього річ фіксується зменшення скарг на роботу органів юстиції. Якщо торік протягом першого півріччя до органів юстиції надійшло понад 52,5 тис. звернень громадян, то за аналогічний період поточного року надійшло на 16 тис. звернень менше. З них – на 35% менше скарг та на 30% менше заяв.