Згідно з новою Концепцією розміщення зовнішньої реклами у Львові замість трьох рекламно-інформаційних зон розміщення зовнішньої реклами, з’явиться дев’ять. Про це під час сьогоднішньої прес-конференції розповів головний художник міста Володимир Сколоздра.
За його словами, вибіркового розміщення зовнішньої реклами, яке використовувалося раніше, не буде. До кожної зони у мерії застосовуватимуть свій особливий, індивідуальний підхід. «Буде робитися архітектурно-планувальне обґрунтування, яке включатиме абсолютно всі аспекти. Це буде і якесь силуетне обґрунтування, це буде й по габаритах тощо», – розповів він. Дані розробки виконуватимуть ліцензовані організації.
Щодо дев’яти зон, то тут йдеться про зону, яка є під історичною спадщиною ЮНЕСКО, зону, що належить до окремої пам’ятки архітектури чи пам’ятки ландшафтного мистецтва. Третя зона – зона історичного ареалу міста. Четверта – зона регулювання забудови, п’ята – зона парків та інших зелених насаджень. Далі йдуть міські магістралі, територія візуального сприйняття транспортних вузлів. Восьмою є територія сучасної малої та середньоповерхової забудови. І дев’ята – це зона багатоповерхової забудови. Як запевнив головний художник Львова, саме до дев’ятої зони застосовуватимуться найбільш демократичні правила. Згідно розміщення реклами у одній з цих зон залежатиме й ціна реклами.
Що ж до розміщення зовнішньої реклами у центральній частині Львова, то тут до розміщення реклами ставитимуться значно прискіпливіше, тай обійдеться воно рекламодавцям дорожче.
Сьогодні у місті налічується 2,5 тисячі носіїв зовнішньої реклами.