ОСТАННІ НОВИНИ

Львів’яни не задоволені цілодобовим водопостачанням?

|

Впровадження цілодобового водопостачання завдає додаткових фінансових витрат для «Львівводоканалу», а також сприяє збільшенню витрат води та нарахувань за спожиті послуги. Такими є попередні висновки підприємства за результатами експерименту із впровадження цілодобового водопостачання в мікрорайонах міста. Про це сьогодні під час брифінгу повідомив заступник директора ЛМКП «Львівводоканал» Олег Капко.

За його словами, остаточні висновки щодо проведення експерименту із впровадження цілодобового водопостачання буде зроблено наприкінці другого кварталу поточного року, коли експеримент закінчиться. «Для того, щоб водопостачання у Львові справді було цілодобовим, мешканці повинні забезпечити стовідсоткову проплату за воду і сплатити заборгованість», – зазначив пан Капко.

Загалом експеримент із впровадження цілодобового водопостачання охоплює 106 будинків в окремих мікрорайонах Львова, у яких мешкає понад 35 тисяч львів’ян. Метою експерименту є визначення додаткових затрат підприємств «Львівводоканал» та «Львівтеплоенерго» для покращення якості водопостачання та фінансову спроможність львів’ян сплачувати за такі послуги.

У більшості будинків, які входять у зону дії експерименту з цілодобового водопостачання, є тенденція до збільшення нарахувань за водопостачання, а зростання оплати за спожиті послуги незначне.

Що ж стосується мешканців цих будинків, то вони якістю послуги водопостачання не задоволені. За словами голови житлового кооперативу № 63 Романа Панчишина, водопостачання, яке мало б бути цілодобовим, насправді має часті перебої, воду подають нерегулярно і низької якості. «Низька проплата за воду – через низьку якість послуг», – зазначає він.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *