ОСТАННІ НОВИНИ

Управління соцзахисту просить роботодавців не перешкоджати у виплаті допомоги матерям

|

Управління соціального захисту звернулося до всіх роботодавців та застрахованих осіб, яким було призначено допомогу при народженні дитини та по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, які досі не передали документи у відділи соціального захисту, з проханням організувати та передати відповідні комплекти документів для продовження виплати грошової допомоги за місцем реєстрації застрахованих осіб. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Нагадаємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 16.01.2007р. № 32 у відділ соціального захисту за місцем реєстрації потрібно подати такі документи:
– заяву про призначення відповідного виду допомоги;
– довідку про суму отриманої допомоги станом на 1 січня 2007 року із зазначенням періоду, за який її виплачено;
– копію свідоцтва про народження дитини;
– довідку про народження дитини,
– копію або витяг з наказу про надання відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;
– заяву до органу праці та соціального захисту населення за місцем проживання, із зазначенням адреси проживання або реєстрації та поштового індексу, про перерахування відповідного виду допомоги;
– для усиновителів та опікунів до зазначених вище документів додається копія рішення суду про усиновлення чи рішення відповідних органів про встановлення опіки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *