ВАТ «Львівгаз» занепокоєне, що сумлінне виконання його працівниками своїх посадових обов’язків віднедавна дедалі частіше зумовлює неадекватну реакцію з боку споживачів, часом навіть із застосуванням фізичної сили, передає прес-служба компанії.
Зокрема, на початку квітня стався інцидент, під час нього відвідувачка побила працівницю УЕГГ Львова прямо на її робочому місці. А цього тижня від стусанів одного зі споживачів природного газу потерпіла контролер УЕГГ Пустомитівського району.
У зв’язку з цим, ВАТ «Львівгаз» нагадує, що працівники газопостачальної організації мають право і зобов’язані здійснювати контроль за правильністю зняття показів лічильників газу, проводити профілактичний огляд газових приладів та виявляти факти несанкціонованого відбору газу (по-простому – крадіжок «блакитного» палива).
Недопущення працівників газопостачального підприємства до газових приладів чи створення перешкод для виконання ними своїх службових обов’язків є порушенням основного нормативного документа, що регулює відносини між споживачем та газопостачальною організацією, – «Правил надання населенню послуг з газопостачання» (затверджені Постановою КМУ №2246 від 09.12.1999 р.). Це може призвести до притягнення споживача до адміністративної відповідальності.
«Якщо ж працівникові ВАТ «Львівгаз» під час виконання ним своїх службових обов’язків було завдано тілесних ушкоджень, особу, що їх спричинила, буде притягнено вже до кримінальної відповідальності. А Кримінальним кодексом України, зокрема статтею 125 («Умисне легке тілесне ушкодження»), передбачено покарання від накладання штрафу до п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян до позбавлення волі на строк до двох років», – зазначено в повідомленні.