Культуролог Тарас Возняк пропонує зробити постать скульптора Іоанна Георга Пінзеля брендом для промоції Львова. Про це він сказав сьогодні під час презентації заходів із нагоди року Пінзеля, оголошеного трьома областями Галичини.
“Треба зробити так само, як у Відні, адже це місто Моцарта, попри те, що там жило багато не менш достойних людей”, – сказав Тарас Возняк. На його думку, творчість Пінзеля може стати принадою, що привабить туристів як з України, так і з-за кордону. Ще одним прикладом такої промоції культуролог назвав Краків, де за рік буває не менше п`яти мільйонів туристів.
Жартома Т. Возняк навіть запропонував випускати у Львові пиво під назвою “Пінзель”, бо воно нагадує знаменитий “Пльзень” і на цих фонетичних подібностях можна зіграти.
На час святкування року Пінзеля планують зібрати його роботи з музеїв у Львові, Тернополі та Івано-Франківську в єдину експозицію, щоби виставити її не лише в Галичині, але й у Києві, а також у Кракові та Сант-Петербурзі.
“Чим ми можемо здивувати Санкт-Петербург? Прекрасною колекцією ікон, але в них ікон не менше. А от Пінзель міг би це зробити і поставити Петербург на колінця”, – сказав Т. Возняк.
Крім того, у переліку заходів року Пінзеля – погашення марки, випуск компакт-диска з репродукціями його робіт, а ще – проведення наукової конференції.