ОСТАННІ НОВИНИ

Медіа-профспілка вимагає виключити Садового з претендентів на звання «Людини року»

|

Незалежна медіа-профспілка України звернулася з відкритим листом до членів журі загальнонаціональної премії «Людина року», у якому висловила обурення тим, що на цю премію претендує міський голова Львова Андрій Садовий, відомий своєю нетолерантністю до журналістів.

Текст листа подаємо повністю:

«Шановні члени журі,

Незалежна медіа-профспілка України висловлює глибоке занепокоєння тим, що одну з нагород конкурсу „Людина року” може отримати міський голова Львова Андрій Садовий. Як очікується, пан Садовий має шанси перемогти у номінації „Міський голова року”.

Ми залишаємо за шановними членами журі право оцінювати ділові якості Андрія Садового як міського голови Львова. Проте ми змушені публічно звернутись до вас тому, що пан Садовий зарекомендував себе як людина вкрай не толерантна до мас-медіа, які критично оцінюють його діяльність.

Одразу після вступу на посаду голови, Андрій Садовий виніс на сесію міської ради питання про реорганізацію газети „Ратуша”, засновником якої є Львівська міська рада.

Причиною такої активності міського голови Львова у справі реформування комунальних ЗМІ, на жаль, є не системне бачення цієї проблеми, а особиста неприязнь до газети загалом та до головного редактора зокрема. І під час передвиборчої кампанії, і після вступу Андрія Садового на посаду, газета „Ратуша” вельми критично оцінювала його діяльність.

Лише через відсутність законодавчої бази, опір журналістів, громадських організацій, зокрема Львівської незалежної медіа-профспілки та депутатів міської ради, журналісти газети „Ратуша” не опинилися на вулиці.

Проте вже третій місяць колективу редакції не виплачують заробітної плати, а оскільки фінансове управління Львівської міської ради відмовляється оплачувати рахунки газети, то у редакції відімкнули опалення, не працюють телефони, величезний борг перед друкарнею.

Аргументи Андрія Садового про те, що Львівське комунальне підприємство „Газета „Ратуша” не є прибутковим, не витримують критики, оскільки інші львівські комунальні підприємства, наприклад, „Львівводоканал” чи „Львівтеплокомуненерго” також не є прибутковими, проте лише „Ратуша” потрапила у немилість до пана Садового.

Слід зазначити, що газета „Ратуша” та її головний редактор Микола Савельєв, були об’єктом тиску з боку попереднього міського голови Львова, проте попри гостроту конфлікту він не вдавався до подібних методів.

Ми намагалися вирішити проблеми стосунків між владою та газетою «Ратуша» шляхом переговорів. Наші представники з Львівської незалежної медіа-профспілки увійшли до відповідної депутатської комісії, надавали свої пропозиції, очікуючи взаємної співпраці. Однак пан Садовий ігнорує будь-який нормальний діалог, вишукуючи формальні підстави, аби задушити газету «Ратуша» економічними засобами.

У нас є підстави підозрювати, що таке ставлення міської влади до „Ратуші” є логічним, з огляду на конфлікт у газеті „Поступ” у червні 2005 року та закриття „Поступу” у 2006, після перемоги Андрія Садового на виборах. Оскільки пан Садовий, який був власником „Поступу”, ще тоді зарекомендував себе як людина, яка зневажливо ставиться до журналістів, ми не маємо сумнівів, що наше акцентування на цих фактах не є зайвим.

З повагою, Сергій Гузь, голова Незалежної медіа-профспілки України».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.