130 львів’ян уже звернулися на “гарячу лінію” МКП“Львівтеплоенерго”, повідомляє прес-служба міської ради. Щодня на цю лінію телефонують 15 мешканців із запитаннями, скаргами та пропозиціями.
Серед основних проблемних питань, споживачі теплової енергії звертаються з проханням роз’яснити специфіку оплати за тепло згідно з двоставковим тарифом, зокрема, про нарахування абонентної плати. Львів’яни також скаржаться на технічні несправності у будинках, що спричиняє неякісну подачу тепла та гарячої води.
З першого лютого у МКП „Львівтеплоенерго” з 9.00 по 17.00 год. функціонує „гаряча лінія” – „Все про двоставковий тариф”. Зателефонувавши за номером 229-30-11, львів’яни можуть дізнатися про вартість теплової енергії, специфіку нарахувань згідно з впровадженим тарифом, та іншу корисну інформацію. А також повідомити про неякісну подачу тепла.