ОСТАННІ НОВИНИ

У «Дзизі» презентуватимуть проект «Торс»

|

У вівторок, 6 лютого, у галереї “Дзиґа” відбудеться відкриття виставки П роект « Торс», яку презентують ЛНАМ, кафедра монументально-декоративного мистецтва та м истецьке о б’єднання «Дзиґа» .

Як повідомляють організатори виставки, Проект “Т орс ” представляють студенти ІІІ-го курсу (клас-майстерня професора Альфреда Максименка) кафедри монументально-декоративного живопису Львівської Національної Академії Мистецтв у складі: Олександра Бриндікова, Володимира Буденкевича, Кароліни-Вікторії Гартавер, Олега Герича, Марка Гладяка, Юрія Дзендровського, Юрія Жидика, Тараса Москалика, Ірини Надобко, Уляни Нищук-Борисяк, Оксани Руденко.

Проект є органічною складовою навчально-творчого процесу, мета якого – формування Творчої особистості. Проблеми та програмні завдання навчально-творчого процесу розглядаються в контексті розробленої професором А.Максименком концепції синтезованої педагогічної системи, що акумулює попередній мистецький досвід і розвивається на інноваційній основі. Система синтезує етап об’єктивного дослідження (академічний процес) та етап суб’єктивного дослідження натурного матеріалу (формотворчий процес), що забезпечує ґрунтовну професійну підготовку та формування індивідуальної образно-пластичної мови кожного студента зокрема.


Етап об’єктивного дослідження (академічний процес) представлений на CD у вигляді мультимедійної версії. Етап суб’єктивного дослідження (формотворчий процес) представлений програмним завданням № 12 безпосередньо у просторовому середовищі виставкового залу.

Основні ідеологічні засади проекту як і всього навчально-творчого процесу класу-майстерні А.Максименка лежать в одній ідеологічній площині кафедри монументально-декоративного живопису і передбачають фундаментальні дослідження візуальними зображуючими засобами різного роду філософських аспектів антропоцентризму в мікро- та макрокосмосі тектонік різнорідних просторових середовищ. В першу чергу – просторового середовища найбільш досконалої та викінченої форми – квадрату, що може відповідно множитися та трансформуватися в більш складні модульно-структурні системи. Філософська та естетична позиція передбачає мінімалізм зображуючих засобів, увагу до всіх рівнів просторового середовища, рафіновану чистоту, колористичну вишуканість та стриманість, максимальне наближення до вищої гармонії внутрішнього та зовнішнього світу Людини, досконале технічне виконання – усе це як протиставлення соціально-деструктивним процесам суспільства.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *