Молочна компанія «Галичина» за підсумками 2006 року збільшила виробництво цільномолочної продукції на 63 %, перевищивши запланований на початку минулого року ріст у 40%. Про це йдеться в повідомленні компанії. За 2006 рік основний виробник ЗАТ “Галичина” Радехівський молокозавод випустив понад 48 тисяч тонн продукції.
«Разом зі збільшенням потужності виробництва, компанія значно розширила географію збуту», – розповідає генеральний директор молочної компанії «Галичина» Володимир Петрина. – Продукція ТМ «Галичина» з‘явилась на полицях магазинів та супермаркетів областей центральної та південної України. У Західному регіоні компанія продовжує утримувати лідерство. Фактично «Галичина» виросла з регіональної компанії до потужного національного гравця».
За даними відділу маркетингу компанії на початок 2007 року «Галичина» займає майже 5% ринку цільномолочної продукції України.