Торік на «гарячу лінію» міського голови за допомогою звернулося 2 тис. 718 львів’ян, передає прес-служба міської ради. Понад 75 % звернень було вирішено позитивно.
Деякі питання, які найтяжче вирішуються, працівники «гарячої лінії» виносять на апаратну нараду міського голови.
Часто львів’яни просять роз’яснити принципи оплати за тепло, також уточнюють правильність нарахування платежів через субсидії.
Крім того, жителі висловлюють свої побажання та скарги щодо вуличного освітлення. Актуальним залишається питання роботи ліфтів, з якими постійно виникають проблеми, в тому числі й через підпали.
Станом на 15 січня проблеми з опаленням та гарячим водопостачанням виникають лише в КЕЧівських та відомчих будинках і пов’язані вони з внутрішньобудинковими негараздами.