ОСТАННІ НОВИНИ

«Львівські авіалінії» хочуть продати іншим авіакомпаніям?

|

Учора, 9 грудня, представники Координаційної ради державного авіапідприємства «Львівські авіалінії» провели прес-конференцію, під час якої повідомили, що підприємство хочуть за копійки продати іншим авіакомпаніям. Працівників цього авіапідприємства вже попередили про звільнення з 20 лютого 2007 року «у зв’язку із змінами в організації виробництва, а саме скорочення чисельності працівників та оптимізації кадрового складу».

У 2004-2005 роках підприємство отримувало близько 80 млн грн прибутку в рік. «Цього року у нас склалася важка ситуація. Дійшло до того, що підприємство працює на чартерах. Державних ліній, а це регулярні рейси, у нас є лише дві – Львів-Київ, Львів-Москва. Це лінії, які приносять підприємству прибутки. Додам, що нам затримують зарплату з липня цього року. В той час, як транспортна прокуратура встановила, що від липня до вересень цього року кошти на підприємстві були – 18 млн 562 тис. 300 грн. Заборгованість із зарплати тоді становила 1 млн 596 тис. 100 грн. Гендиректором в цей період був Олег Ковальчук. Проти нього порушено кримінальну справу. Він, на нашу думку, довів підприємство до такого стану, а новопризначений в. о. гендиректора Володимир Кокшаров, продовжує цю справу», – повідомив голова Координаційної ради ДАП «Львівські авіалінії» Володимир Верес.

Зарплату за червень цього року працівники ДАП отримали після того, як пригрозили, що проводитимуть акції протесту під час приїзду Президента України на святкування 750-річчя Львова. Заборгованість із зарплати працівникам підприємства зараз становить1,5 млн грн.

Водночас В. Верес повідомив, що у лютому минулого року на підприємство прийшла нова команда менеджерів. «Цій команді вдалося відкрити15 нових маршрутів. Це регулярні рейси в Лісабон, Мадрид, Неаполь, Рим, Стамбул. Такі рейси «розпрацьовуються» за 2 роки. У нас це зайняло три місяці, наші авіалайнери літали повними. Хтось почув запах грошей і почалося…», – додає голова Координаційної ради.

Підприємство має 11 літаків (6 літаків «Як-42», та 5 – «Ан-24»). Необхідно лише 6 млн грн, аби всі повітряні лайнери могли літати. Координаційну раду підтримує 300 працівників ДАП «Львівські авіалінії». Загалом на авіалініях працює близько 500 людей.

Додамо, що місце проведення прес-конференції було змінено, оскільки, за припущенням представників Координаційної ради, гендиректор Міжнародного аеропорту «Львів» Олександр Загрева не дав дозволу, аби представників координаційної ради пропустили через прохідну аеропорту, хоча про прес-конференцію повідомлялося заздалегідь у письмовому вигляді, передає ЗІК.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *