Відтепер львів’яни матимуть можливість заповнити у всіх ЖЕКах міста акти-претензії щодо якості надання послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення. Як розповіла журналістам під час сьогоднішньої прес-конференції виконуюча обов’язки начальника управління ЖКГ Марія Желіско, за допомогою таких актів-претензій львів’яни могтимуть юридично й грамотно забезпечити перерахунок за тепло.
«Ці акти мешканець зобов’язаний заповнити. У кожному комунальному підприємстві є інженер-теплотехнік, який розглядатиме ці акти-претензї і ,відповідно, ми робитимемо мешканцям перерахунки за невчасно і неякісно надані послуги з водо-, теплопостачання», – наголосила Марія Желіско. За її словами, проаналізувавши акти-претензії, управління житлово-комунального господарства зможе правильно скласти графік робіт на наступний рік .
Якщо ж у львів’ян виникатимуть непорозуміння з комунальними підприємствами, то, за словами Марії Желіско, вони зможуть звернутися на гарячу лінію, за телефоном: 297-59-99, або 297-59-11. Усі звернення щодо тепла фіксуватимуться окремою стрічкою і передаватимуться для оперативного реагування.
Цьогоріч в управління житлово-комунального господарства надійшло 496 звернень від львів’ян щодо проблем з теплопостачанням.