Дозвільна система у Львівській міській раді не працює, – зазначив сьогодні начальник організаційно-інформаційного управління Львівської міської ради Ярослав Галицький під час засідання Львівського прес-клубу реформ на тему «Чи полегшує життя підприємцям Львівщини дозвільна система?».
«В кожному управлінні повинна бути людина, яка займатиметься видачею дозволів, ми тільки повинні прийняти документи і віддати їх у те чи інше управління. Натомість всю роботу по видачі дозволів скидають на нас. Наше управління лише збирає і впорядковує інформацію. Додам, що робота Львівської міської ради, за винятком хіба що управління культури, є врегульованою і прописаною. Ми все впорядкували: які документи і куди повинна принести людина, щоб отримати той чи інший дозвіл і який закон чи рішення міської ради регулює це питання», – повідомив Я. Галицький.
За його словами, на сьогодні у десятиденний термін, який закріплено законом на видачу дозволу з моменту подачі документів, можна отримати лише дозвіл на ведення торгівлі. Що стосується питань архітектури і землі, то дозвіл доводиться отримувати впродовж 1,5 року.
Директор департаменту організаційно-адміністративної роботи ТзОВ ТВК «Львівхолод» Ярослав Дуліба навів приклад, що на ремонтні роботи в торговому центрі, що в Сокалі, його підприємство витратило 1,5 року, а зібрати усі дозволи не може вже протягом трьох років. «Нам необхідно зібрати до 150 різноманітних дозволів», – повідомив він. «Власне, час отримання того чи іншого дозволу залежить від «зговірливості» чиновника», –додав Я.Дуліба.
Я.Галицький, своєю чергою, навів приклад, коли відома усім львів’янам мережа піцерій Челентано на отримання 156 дозволів, затратила рівно стільки коштів, скільки коштує обладнання цих піцерій.
Я.Галицький також повідомив, що щотижня 1300 людей звертається в «єдине вікно». Кількість звернень минулого року зросло, орієнтовно, на 36%, цього – на 17%, передає ЗІК.