ОСТАННІ НОВИНИ

На якість комунальних послуг львів’яни скаржаться найчастіше

|

Мешканці Львова та області найчастіше незадоволені якістю комунальних послуг – утриманням житлового фонду, тепло-, водо- та електопостачанням. Основна питома вага скарг, які надходять до Головного львівського обласного управління у справах захисту прав споживачів, стосується саме цих галузей міського господарства. Про це повідомив начальник обласного управління у справах захисту прав споживачів Павло Сосновський.

За його словами, найбільшими порушникам прав споживачів у Львові є ЖЕКи, якими керують чинні депутати Львівської міської ради. Так упродовж минулого року працівникам управління найчастіше доводилося мати справу з ЖЕКом „Старий Львів”, яким керує депутат Мирон Широн, та з ЖЕКом „Айсберг” – ним керує депутат Рошинець.

Загалом працівникам управління у справах захисту прав споживачів упродовж тиждня доводить штрафувати 2-3 керівників ЖЕКів (максимальний розмір штрафу становить 170 гривень).

Протягом минулого року управління у справах захисту прав споживачів у різних сферах господарської діяльності оштрафувало 2774 особи, з яких було стягнено 282 тисячі гривень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.