ОСТАННІ НОВИНИ

Роман Хома запропонував покращити роботу зі зверненнями громадян

|

Начальник відділу роботи зі звернень громадян апарату облдержадміністрації Роман Хома задекларував ряд пропозицій щодо покращення роботи відділу, про це йдеться на офіційному сайті Львівської ОДА. Зокрема, він запропонував доручити відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення розробити відповідний програмний продукт системи контролю виконання доручень та обліку звернень громадян.

Крім того, пан Хома запропонував при можливому коригуванні структури чи внесенні змін до штатного розкладу апарату ОДА розглянути можливість вирішення питання щодо збільшення штатної чисельності відділу роботи із зверненнями громадян.

Окрім того, Роман Хома звернув увагу керівників місцевих органів виконавчої влади на необхідність здійснити додаткові заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян, зменшення кількості звернень до центральних органів влади та облдержадміністрації, зокрема з питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих органів влади.

Начальник відділу роботи зі звернень громадян апарату ОДА попросив керівників місцевих органів виконавчої влади забезпечити на усіх рівнях регулярний особистий, у тому числі виїзний, прийом громадян згідно з графіком у зручний для них час; регулярне проведення прямих (“гарячих”) телефонних ліній, телефонів “довіри”, інших тематичних телефонних ліній; оприлюднення відповідної інформації в ЗМІ; регулярний розгляд підсумків підсумки роботи із зверненнями громадян та їх особистого прийому на засіданнях колегії, апаратних нарадах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *