ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові відкрили Центр обслуговування абонентів UMC

|

У Львові сьогодні відкрили четвертий в Україні Центр обслуговування абонентів UMC. Відкриття відбулось за участі генерального директора UMC Адама Вояцького, заступника голови Львівської ОДА Валерія П’ятака та представника Львівської міської ради Василя Кравціва.

Центр обслуговуватиме дзвінки абонентів Заходу та Центру України. На даний момент у львівському колл-центрі працюють 90 операторів, які відповідають на понад 18 тисяч запитань на добу (в середньому, кожен оператор обслуговує понад 200 дзвінків за зміну). У майбутньому 300 операторів Центру обслуговуватимуть щодоби 60 тисяч дзвінків.

„Ми з гордістю говоримо про те, що наш новий центр обслуговування абонентів створить понад 300 робочих місць для молодих жителів Львова. Ми пропонуємо їм конкурентну зарплатню, освіту і перспективу кар’єрного зростання, а також можливість суміщати роботу і навчання”, — розповів А. Вояцький

Львівський Центр обслуговування абонентів обладнано сучасним обладнанням виробництва ALCATEL і включено до загальної мережі Центрів обслуговування абонентів UMC, завдяки якій оптимально розподіляється навантаження між київським, дніпропетровським, одеським та львівським центрами. Щомісячно 1500 операторів обробляють 5 мільйонів дзвінків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *