ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові пройшла нарада з міжнародних вантажоперевезень

|

Вантажопотоки в міждержавному сполученні прямуватимуть маршрутом з найкоротшою відстанню з мінімальним перетинанням державних кордонів. Про це сьогодні вдалось домотись під час нарада з планування вантажних перевезень у міжнародному сполученні на 2006-2007 роки. Повідомила прес-служба Львівської залізниці.

Під час наради також сторони також домовилися про раціональне використання пропускної спроможності ліній і переробних можливостей сортувальних станцій, про дотримання нормативних термінів доставки вантажів, а також окреслили економічно вигідні напрямки.

Делегацію Львівської магістралі очолив заступник начальника залізниці з перевезень Олександр Левицький. “На нашій магістралі вже сформовані стабільні вантажопотоки. Ми обговорили всі стратегічні питання їхнього прямування впродовж наступного року. Тож кардинальних змін у роботі не буде”, – зазначив Олександр Левицький.

Перевезення вантажів намагаємося організовувати таким чином, щоб потяги поступали на кордон уже готовим маршрутом і так прямували до пункту призначення, не втрачаючи часу на сортувальних станціях. Ця практика покращує показник обігу вагона. В Укрзалізниці він складає 4,25 доби. Що швидше вагон повертається, то більше виконує вантажних операцій. І як результат – однією кількістю вагонів можна перевезти більше вантажу. Саме завдяки цьому показникові ми справляємося з обсягами перевезень, бо за роки незалежності було придбано лише 57 нових напіввагонів.

Укрзалізниця пишається сортувальними комплексами на прикордонних станціях Куп’янськ, Дарниця, Дебальцево тощо. Нині адміністрації залізниць Прибалтики, Росії, Білорусії зацікавлені в тому, щоб українські залізниці надавали у користування свої піввагони, цистерни, контейнери тощо. Згідно з відомостями на 5 грудня, за користування вагонами впродовж цього року держави СНД повинні нам заплатити понад 17 млн швейцарських франків”, – прокоментував Василь Науменко.

Керівник департаменту координації експлуатаційної роботи і використання рухомого складу ради залізничного транспорту держав-учасниць СНД та Балтії Олексій Чернюгов сказав: Робити чіткі прогнози на два наступні роки зараз важко. Якщо брати до уваги практику попередніх років, то вважаю, що впродовж 2006-2007 років темпи росту об’ємів перевезень будуть зростати. Наступного року – не менше ніж 2,5 відсотка, а далі – не менше 3 відсотків”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *