ОСТАННІ НОВИНИ

Статтю "Монастир розбрату" в "Аргумент-газеті" Апеляційний суд Львова визнав неправдивою

|

Апеляційний суд Львова 7 листопада 2005 року під час останнього засідання відхилив апеляційну скаргу редакції «Аргумент-газети» та визнав правомірним рішення Личаківського суду, яким публікація в згаданому виданні від 5 червня 2003 року під заголовком «Монастир розбрату» визнана неправдивою, – повідомив прес-секретаріат Глави УГКЦ.

Згідно з ухвалою Личаківського суду, редакція «Аргумент-газети» має подати спростування та вибачення перед Блаженнійшим Любомиром Кардиналом Гузаром, Главою УГКЦ та Згромадженням Сестер святого священомученика Йосафата за подання неправдивої інформації і нанесення моральної кривди вірним УГКЦ.

Сестри складають щиру подяку юристам Ігорю Дутці, Володимиру Дручеку та Михайлові Дручеку, які представляли їх інтереси в суді, за допомогу і невтомну працю. Повідомляє Західна інформаційна корпорація.

Нагадаємо, що 5 червня 2003 року в «Аргумент-газеті» було опубліковано статтю під назвою «Монастир розбрату». У ній журналіст Зоряна Іленко в зневажливий спосіб висловлювалась про Блаженнійшого Любомира кардинала Гузара, Главу УГКЦ, а також подала в негативному світлі інформацію про життя сестер Згромадження святого священомученика Йосафата.

Оскільки ця публікація викликала негативну реакцію громадськості, члени цього Згромадження вирішили оскаржити такі дії редакції «Аргумент-газети» і притягнути її до відповідальності. 23 червня 2004 року рішенням Личаківського суду м. Львова було визнано інформацію в статті «Монастир розбрату» неправдивою. Тоді редакція «Аргумент-газети» подала апеляцію і справа була передана в Апеляційний суд м. Львова.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...