21 жовтня 2005 року відбулося засідання обласного конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.Відкриваючи засідання, голова конкурсного комітету, перший заступник голови Львівської облдержадміністрації Мирослав Сеник заявив про свою відмову від головування на засіданні. Таке рішення Мирослава Сеника спричинив лист, з яким до голови облдержадміністрації Петра Олійника звернувся народний депутат України, радник Президента України Іван Гаврилюк, передає прес-служба ЛОДА.
Нардеп вимагає негайно призупинити діяльність конкурсного комітету, розглянути питання про доцільність перебування Мирослава Сеника та Володимира Бойка на посадах першого заступника голови Львівської облдержадміністрації та начальника управління транспорту і зв’язку, а також затвердити новий склад конкурсного комітету. Окрім того, Іван Гаврилюк повідомив, що він вже звернувся до Президента України, Прем’єр-міністра України, Генерального прокурора України та Прокурора Львівської області з вимогою перевірити діяльність конкурсного комітету та дати належну правову оцінку діям його голови Мирослава Сеника та секретаря Володимира Бойка.
«З огляду на те, що викладене в листі стосується не лише мене особисто, а й усіх членів конкурсного комітету, я навідріз відмовився проводити сьогоднішнє засідання, – розповів Мирослав Сеник. – Проте, з урахуванням того, що конкурс вже був оголошений і підготований, а його учасники повідомлені й прибули до облдержадміністрації, голова облдержадміністрації Петро Олійник попросив усе ж провести сьогоднішнє засідання. Я тут же написав службову записку на ім’я голови ОДА, в якій, відповідно до Закону України «Про державну службу», вимагаю проведення службового розслідування з метою зняття безпідставних, на мою думку, звинувачень. Тому після сьогоднішнього засідання я складаю з себе повноваження голови конкурсного комітету до завершення розслідування».
За словами Мирослава Сеника, звинувачення в порушенні законності при здійсненні ним повноважень голови конкурсного комітету є безпідставними. «Я офіційно заявляю, що ніхто з перевізників, членів конкурсного комітету чи робочої групи, яка готує конкурсну документацію, не може закинути мені якийсь тиск чи втручання в їх діяльність, спрямовану на надання переваги будь-кому з учасників конкурсу, – підсумував Мирослав Сеник. – Я не бачу жодних підстав для яких-небудь звинувачень у непрозорості чи, тим більше, порушеннях законодавства. Єдине, чим я можу пояснити лист Івана Гаврилюка, це інцидентом на позаминулому засіданні конкурсного комітету, коли його помічника, який одночасно є приватним підприємцем, попросили вийти з зали, де проводилося засідання. Він тоді намагався взяти участь у засіданні, але ми пояснили йому, що це буде порушенням регламенту роботи конкурсного комітету».
Під час засідання конкурсний комітет ухвалив рішення про недопущення до участі в конкурсі одного з претендентів – перевізника ТзОВ «Міра і К» – який подав на розгляд конкурсного комітету недостовірну інформацію, яка дозволила йому отримати вищу рейтингову оцінку і, відповідно, давала більші шанси на перемогу в конкурсі.
За результатами розгляду пропозицій перевізників автобусний маршрут «Львів АС-8 – Моршин АС» на паритетних засадах обслуговуватимуть ВАТ «Львівське АТП-14631» та ПП «Гал-Всесвіт»; «Львів (Сихів) АС Ринок «Шувар» – Пустомити» через Липники – ПП «Гал-Всесвіт» та ПП Заграй О.; «Львів АС-6 – Золочів» – ПП «ВестАвто» та ТзОВ «Насорох»; «Стрий АС – Верхня Стинава» – ПП «Стрий-авто-транс» та ВАТ «Стрийське АТП-14609»; «Львів АС-2 – Тадані» – ПП Феджага І. та ПП «АТП-Завада».
Маршрут «Львів АС-4 – Мужиловичі» та «Львів АС-4 – Новини» обслуговуватиме ВАТ «Яворівське АТП-14632»; «Львів АС-8 – Стар’явя» та «Львів АС-8 – Буців» – ВАТ «Львівське АТП-14631»; «Стрий АС – Лотатники» та «Стрий АС – Тухолька» – ВАТ «Стрийське АТП-14609»; «Стрий АС – Дашава» – ПП Беймук П.; «Львів АС-3 – Станківці» через Новий Розділ – ПП Паньків Ф.; «Сколе АС – Сможе» – ПП «Сколе-Авто»; «Львів АС-2 – Чаниж» через Заводське – ПП Феджага І.; «Львів АС-5 – Лани» – ПП Шайб А.; «Львів АС-2 – Жовква АС – Мазярка – Кам’янка-Бузька АС» – ПП Твердохліб В.