ОСТАННІ НОВИНИ

У міській раді говорять про недоліки "єдиного вікна"

|

Науковці, представники громадських організацій, працівники відділу адміністративних послуг зібралися за круглим столом, щоб виявити та обговорити недоліки в роботі “єдиного вікна”.

За словами начальника організаційно-інформаційного управління Львівської міської ради Я.Галицького, із появою відділу адміністративних послуг кількість звернень громадян збільшилась удвічі, а також поменшало повторних звернень. Оскільки система фіксує дату поступлення “запиту” та чітко регламентує час на його відповідь.

Проте, як пояснив пан Галицький, трапляються випадки, коли управлінці не встигають вчасно відповісти на звернення громадян. “”Велика кількість звернень потребує великої кількості людей та значної кількості управлінських дій, тому відповідь вчасно може не надійти”, – пояснив він.

До “єдиного вікна” у міській раді львів`яни найчастіше приходять з питань житлово-комунального господарства, землекористування, будівництва та реконструкції. Останнім часом також почастішали скарги на витоки води, погане тепло- та електропостачання.

Нагадаємо, з проектом “єдиного вікна” львівська мерія братиме участь у Всеукраїнському конкурсі місцевого самоврядування, на якому планує вибороти 800 тисяч гривень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *