ОСТАННІ НОВИНИ

91% звернень споживачів за 2004 рік вирішений на їх користь

|

91% звернень до головного управління у справах захисту прав споживачів вирішений на користь споживачів, про це повідомив сьогодні під час прес-конференції з нагоди Всесвітнього Дня прав споживача начальник управління Павло Сосновський.

Всього за минулий рік до управління звернувся 1141 споживач. З них більше 50% незадоволені якістю послуг, зокрема житлово-комунальних, близько 40% скаржаться на якість продовольчих товарів вітчизняного та імпортного виробництва. Минулого року з втручанням управління у справах захисту прав споживачів за придбані неякісні товари споживачам повернуто 3 тисячі 500 гривень.

За словами пана Сосновського, найбільшими проблемами у галузі споживання є фальсифіковані алкогольні напої, генетично-модифіковані біологічні добаки та пасажирські перевезення. Зокрема за минулий рік 240 осіб померло від вживання неякісного, чи то пак, фальсифікованого алкоголю.

Болючим питанням, на думку пана Сосновського, є незнання споживачами своїх прав і установ, до яких можна звернутися в разі їх порушення. Адже відділення управління у справах захисту прав споживачів є, крім Львова, лише в Кам’янко-Бузькому районі. Тому він надав номери телефонів, за якими можуть звертатися споживачі в разі порушення їх прав та для консультацій – 72-65-40 (громадська приймальня) та 72-28-63(начальник управління).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.