Сьогодні Львівський міськвиконком затвердив правила розміщення зовнішньої реклами у Львові. Рішення, зокрема, передбачає, що дозвіл на розміщення зовнішньої реклами дає міськвиконком, забороняється розміщувати рекламу на тротуарах, якщо це заважає руху пішоходів; натомість дозволяється демонтаж незаконно встановлених конструкцій. Робочий орган утворюється міськрадою. Загальний термін на проходження усіх процедур складає від 30 до 115 робочих днів.
За словами заступника міського голови Василя Білоуса, завдяки цьому регуляторному акту міський бюджет щорічно додатково отримуватиме до 200 тис. грн. Щорічно до міського бюджету Львова від розміщення зовнішньої реклами надходить 3,5 млн. грн, повідомляє „Львівська хвиля“.