Перше місце за витратами на рекламу під час виборчої кампанії посідає Віктор Янукович, який витратив на ці цілі понад 1 млн. 701 тисячі доларів США, що становить 38% від вартості реклами всіх інших кандидатів у президенти. Про це на прес-конференції в четвер заявила менеджер проекту „Моніторинг фінансування виборчої кампанії“, що була проведена коаліцією „Свобода вибору“ Ганна Ярова, повідомляє „ЛІГАБізнесІнформ“.
За її словами, наступний в рейтингу стоїть Віктор Ющенко, який витратив на свою рекламу 747 тисяч доларів США, на третьому місці – Роман Козак, реклама коштувала 394 тисячі доларів США, на четвертому місці – Леонід Черновецький з 275 тисячами доларів, на п’ятому Анатолій Кінах – 254 тисячі, на шостому – Петро Симоненко – 184 тисячі доларів. Сьоме місце в рейтингу посідає антиреклама Ющенка, на яку було витрачено 180 тисяч доларів, і ця сума є більшою, ніж вартість реклами всіх інших неназваних кандидатів. Менше за всіх на рекламу витратив Василь Волга – 208 доларів.
За словами Г.Ярової, найбільшою популярністю користується телебачення, на другому місці – радіо, і на третьому – преса.
При цьому Г.Ярова відзначила, що є підстави сумніватися в тім, що реальна вартість реклами була однаковою для всіх кандидатів і що гроші за розміщення реклами перераховувались на рахунки телерадіоорганізацій саме з виборчих фондів і за безготівковим розрахунком.
Г.Ярова повідомила, що коаліція оприлюднить остаточні результати моніторингу після того, як Центральна виборча комісія опублікує дані про розміри виборчих фондів і фінансові звіти штабів на проведення реклами в ЗМІ, і в такий спосіб коаліція зможе розрахувати ціну одного голосу виборця для кожного кандидата.