ВАТ СК “Універсальна” змінює логотип, повідомляє прес-служба компанії. Згідно з новим макетом, кольори логотипу стали світлішими, їх стало два, а не три, як раніше. Також змінилися пропорції самого значка логотипу – тепер його контури є абсолютним квадратом.
За словами спеціаліста управління маркетингу та реклами компанії „Універсальна“ Назара Стеф’юка, такий редизайн значно спростив не тільки перегляд логотипу, але і його відтворення як у промисловості так і у поліграфії. На основі цих змін буде перероблено також логотип банку „Універсальний“.
За перший квартал поточного року ВАТ “Страхова компанія “Універальна” отримала чистого прибутку на 2 млн. 146 тисяч гривень. Протягом січня-березня компанія зібрала страхових премій на понад 18 млн. гривень, що на 20% більше, аніж в аналогічному періоді минулого року, коли ця цифра складала 14,6 млн гривень. За підсумками минулого року компанія посіла 23 місце у рейтингу 100 найкращих страхових компаній України від “Інвестгазети”.