Послуги зв’язку та інформатизації ростуть з кожним місяцем

|

Сьогодні у актовій залі львівської пошти відбулася нарада, на якій обговорювалися тенденції розвитку сектора зв’язку та інформатизації. На нараді, окрім представників операторів телефонного, мобільного, інтернет- та радіо- зв’язків, представників районних осередків “Укрпошти” та “Укртелекому”, був присутній перший заступник голови державного комітету зв’язку та інформатизації України Олег Проживальський.

Підбиваючи підсумки у своїй галузі по Україні за перший квартал минулого року, пан Проживальський розпочинав майже кожне питання із слів “На наступному слайді можна побачити, як покращується…” За даними держкомзв’язку та інформатизації, в українців неупинно зростає попит на мобільний зв’язок, інтернет-зв’язок, супутниковий зв’язок, міжміський та міжнародний зв’язки та інше. “Проте із зростанням надання послуг, зросли і скарги громадян на адреси “Укртелекому” та “Укрпошти”. В цьому кварталі кількість скарг зросла в півтора рази,” – говорить Олег Проживальський. Здебільшого люди скаржаться на несвоєчасне встановлення телефонів. За словами пана Олега, лише одна галузь зв’язку скочується вниз – проводове радіомовлення. Це, звичайно, зумовлене популяризацією FM-радіо.

Львівщина виглядає на загальному зростаючому фоні України ще оптимістичніше. За обсягом надання послуг зв’язку та інформатизації, Львівщини посідає третє місце серед усіх областей України. Збільшується і кількість операторів зв’язку. Зараз на Львівщині їх 48, 15 з них ліцензувалися минулого року. Чверть з них працює на території периферії та у селах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *