Сьогодні на вулиці Валовій, 11 ЗАТ “Киїівстар GSM” відкрила інформаційно-сервісний центр. Як повідомив під час прес-конференції керівник цього центру Віктор Черниш, цей центр призначений для обслуговування тих абонентів, які уже підключилися до мережі компанії. Йдеться про послуги, які не можуть надавати дилери “Київстар” – зміна номера, заміна sim-картки чи видача pin-коду.
Крім того, у цьому центрі можна буде отримати будь-яку консультацію з приводу послуг оператора мобільного зв’язку. Також у центрі можна буде оплачувати послуги компанії – працює безбалансове відділення “Укрсиббанку”. Наступним кроком “Київстар” у Львівській області стане відкриття найближчим часом центру обслуговування відвідувачів в Стрию, Дрогобичі чи Трускавці – поки що керівництво Львівської філії компанії поки що не вирішило, де саме це буде. Як зазначив технічний директор філії Павло Годлевський, зараз Львівська філія працює над тим, щоби покрити зв’язком гірські райони Львівської області. Загалом у Львівській області компанія має понад 300 тисяч абонентів.