ОСТАННІ НОВИНИ

ЛАЗ заявляє, що саме він ініціював розрив з власним торговим домом

|

Розрив співпраці ЗАТ „Львівський автомобільний завод“ з Торговим домом „ЛАЗ-Україна“ стався згідно з рішенням зборів акціонерів ЗАТ „ЛАЗ“, а не з ініціативи Торгового дому. Таку заяву розповсюдила прес-служба ЗАТ „ЛАЗ“. Причиною такого рішення, ухваленого акціонерами 6 лютого, стало незадоволення результатами реалізації автобусів ЛАЗ в Україні.

Як передає „Інтерфакс-Україна“, як приклад у прес-релізі наводиться „провалений Торговим домом „ЛАЗ-Україна“ тендер на поставку автобусів в Київ: зі 150 закуплених столичною міськадміністрацією автобусів продукція ЛАЗ становила тільки 30 одиниць“ (Київ в основному закупив низькопідлогові автобуси МАЗ – ЛАЗ таку модель тільки розробляє). Крім того, порівняно з 2002 роком з 18% до 6,5% знизилася частка продукції „ЛАЗ“ на українському ринку автобусів при значному зростанні виробництва і експорту „ЛАЗів“.

Як повідомлялося, президент Торгового дому „ЛАЗ-Україна“ Роман Ніколаєв 16 лютого оголосив про вихід зі складу спостережних рад ВАТ „Львівський автобусний завод“ і ЗАТ „ЛАЗ“ через незгоду з політикою цих структур стосовно розвитку виробництва „ЛАЗу“ та про розрив стратегічного партнерства.

При цьому зазначалося, що спостережна рада ЗАТ „ЛАЗ“ відкинула програму стратегічного розвитку проекту ЛАЗ, розроблену менеджментом ЗАТ „ЛАЗ“, ТД „ЛАЗ-Україна“ спільно з російським ВАТ „АвтоЛАЗ“ (займається збутом продукції ЛАЗ в Росії і СНД).

Проте у керівництва ЗАТ ця заява „викликала здивування“, оскільки, як зазначається у прес-релізі ЗАТ „ЛАЗ“, Р.Ніколаєв не був акціонером ЗАТ „ЛАЗ“, а представляв інтереси одного з них в спостережній раді за дорученням. „У 2003 році цей акціонер відкликав доручення, видане Р.Ніколаєву, і з 1 січня 2004 року призначив нового представника – пана Ротляуфа“, – уточнює прес-служба.

При цьому прес-служба нагадує, що Торговий дім „ЛАЗ-Україна“ – окрема юридична особа, з якою всі взаємовідношення ЗАТ „ЛАЗ“ здійснював на підставі господарських договорів про продаж продукції „ЛАЗ“ в Україні. „У рамках двосторонніх взаємовідносин Торговий дім „ЛАЗ-Україна“ і зокрема пан Ніколаєв не займалися ніякими розробками, а тим більше програми стратегічного розвитку ЗАТ „ЛАЗ“, оскільки внаслідок вузької специфіки своєї діяльності не володіли необхідним досвідом і фахівцями“, – зазначається у прес-релізі.

Наразі „ЛАЗ“ продукцію реалізує самостійно і водночас веде підготовку до організації нової ефективної структури для збуту українських автобусів.

Торговий дім „ЛАЗ-Україна“ створений на початку 2002 року з метою просування продукції автобусного заводу в Україні.

ЗАТ „Львівський автомобільний завод“, зареєстроване 7 травня 2003 року, було засноване ВАТ „Львівський автобусний завод“ і двома угорськими фірмами – Dankar Kft і Farma Market Kft.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *