В понеділок міська влада має прийняти документ, який відкриє нову сторінку у відносинах між перевізниками та ДАІ, повідомив після сьогоднішньої робочої наради між владою міста, правоохоронними органами та перевізниками начальник управління транспорту та зв’язку Ярослав Вовчак. За словами пана Вовчака, сьогодніші опоненти зійшлися на тому, що питання стоячих таки стоїть на порядку денному, проте потребує не революційного вирішення, а поетапного розв’язання. До понеділка під час спілкування з водіями маршрутівок працівники ДАІ керуватимуться старим протоколом, який не передбачає жодних адміністративних впливів.
Пан Вовчак відчуває гостру проблему з транспортом у Львові. “Є дуже багато дзвінків, що львів’яни не доїжджають до місця роботи.” – говорить він. Тому стоячі місця у львівських маршрутних таксі таки будуть, проте їхня кількість залежатиме від типу транспортного засобу. За словами пана Вовчака, перевізники висловилися, що бажають перевозити від 6 до 12 стоячих людей. “Ми розуміємо, що для “Газельки” 12 пасажирів – це “атас”, а, наприклад, великий “Мерседес” може взяти і до десяти стоячих пасажирів”. Ярослав Вовчак також розуміє, що львівські перевізники заслуговують на повагу і поступки. “Влада захищає інтереси пасажирів і ми враховуємо те, що в міському бюджеті нема коштів на закупівлю нових автобусів. І уявляємо також, скільки інвестували перевізники у перевезення у місті Львові, якщо середня вартісь одного буса – 10 000 доларів. Помножте на 800 одиниць техніки –
це 8 мільйонів доларів. В міському бюджеті, я думаю, таких коштів би не знайшлося,” – заявив Ярослав Вовчак.