Профспілковий комітет ДАП “Львівськіі авіалінії” вважає незаконним наказ міністерства транспорту “Щодо реорганізації ДАТ “Львівські авіалінії” в холдингову компанію” і домагатиметься його скасування, навіть, якщо для цього треба буде звертатися до суду. Про це сьогодні під час зборів трудового колективу авіапідприємства заявив представник профкому Руслан Баран.
За його словами, законом про корпоратизацію не передбачено приватизацію підприємств траснпортної галузі, відтак зараз про створення холдингової компанії (а для цього потрібно перетворити підприємство на ВАТ), говорити не можна. “Якщо буде окремий указ президента про приватизацію “Львівських авіаліній, тоді інша річ, а зараз не незаконно” – підкреслив Руслан Баран.
Він вважає, що така реорганізація матиме дуже негативні наслідки для трудового колективу, відтак профспілка домагатиметься усіма способами скасувати наказ, а якщо це не допоможе, то оскаржить його в судовому порядку.
Натомість виконувач обов’язків директора підприємства Олег Ковальчук повідомив присутнім, що 24 грудян він зустрічався з міністром трансопрту Г.Кірпою з приводу реорганізації “Львівських авіваліній” і міністр запевнив його, що надасть можливість провести реорганізацію найбільш прийнятним для підприємства способом, а крім того, не втручатиметься у вибір керівництва уже двома підприємствами – власне авіапідприємством і аеропортом. Також О.Ковальчук зазначив, що Г.Кірпа обіцяв допомогу у вирішенні нагальних питань аіваторів Львова і для цього поросив скласти список найбільших проблем.
ДАТ “Львівські авіалінії” на цей момент залишається єдиним авіапідприємством в Україні, де не проведено відокремлення аеропорту. Власне, на це спрямований наказ міністра транспорту, що побачив світ у грудні цього року. Шляхом розподілу планується утворити холдингову компанію у формі відкритого акціонерного товариства, у якому 100% акцій належатиме державі. Однак після того планується продаж у приватні руки частини акцій. Коли саме це відбудеться – поки не відомо. Профспілка та трудовий колектив підприємства протестують проти такого розвитку подій, бо вважають, що реорганізація призведе до того, що прибуткове підприємство збанкрутує. За дев’ять місяців цього року “Львівські авіалінії” отримали майже три мільйони прибутку.
Ратуша-ForUm