ОСТАННІ НОВИНИ

Держава гальмує виробництво автобусів у Львові

Ратуша-ForUm

|

У 2003 році „Львівський автомобільний завод“ випустив удвічі менше продукції, ніж було заплановано. Замість 600 автобусів, у цьому році було прийнято рішення випустити 475 машин, пізніше плани скоротилися ще на 50-55 одиниць продукції. Ці обсяги виробництва стосуються частково і „Львівського автобусного заводу”, на базі якого у травні цього року спільно з угорськими компаніями був створений “Львівський автомобільний завод”.

Зниження темпів виробництва, на думку голови правління ЗАТ „ЛАЗ“ пана Сорокіна, пов’язане з непродуманою державною політикою щодо національного виробника. Про це пан Сорокін розповів віце-прем’єру України Андрієві Клюєву та голові Львівської обласної адміністрації Олександру Сендезі під час вівторкової зустрічі у Львові. Яскравим прикладом ігнорування національного виробника голова правління „ЛАЗ“ назвав придбання Києвом білоруських автобусів у вдвічі більших обсягах, ніж українських при тому, що вітчизняні машини є дешевші і не гірші за якістю та користуються більшою популярністю за кордоном, зокрема, на російському ринку, аніж в Україні.

Наразі 55 відсотків продукції ЛАЗу поставляється на російський ринок. Крім того, завод освоює і грузинський ринок. Зокрема, до Грузії було поставлено партію із 5 автобусів „Лайнер” для потреб будівельників нафтопроводу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *