ОСТАННІ НОВИНИ

Новий потяг до Кракова їздитиме по-новому

Ратуша-ForUm

|

Від сьогодні потяг Краків-Львів-Київ перебуватиме у дорозі на 5 годин менше, аніж звично завдяки введенню в режим постійної дії системи автоматичної зміни ширини коліс залізничних вагонів на прикордонній станції Мостиська-2. Міністр транспорту України Георгій Кірпа назвав цю подію історичним днем для української залізниці, бо запуск в дію такої системи дозволить не лише суттєво зменшити час очікування на кордоні – з чотирьох годин до пів години, але й зекономити кошти, що витрачалися на переобладнання колісних пар через різницю в ширині залізничної колії, а крім того, робить Україну ще більш конкурентоспроможною на ринку залізничних перевезень від Європи до Далекого Сходу.

Перший потяг Київ-Львів-Краків з вагонами, обладнаними колісними візками нового зразка прибув сьогодні до Львова, де до нього причепили ще один вагон, а потім взяв курс на Мостиська-2 – поки що єдину в Україні залізничну станцію, обладнану пристроєм SUW-2000, за допомогою якого можна на малій швидкості змінювати ширину коліс. За словами пана Кірпи, зараз система SUW-2000 проходить апробацію в Австрії і якщо вона буде визнана відповідною до австрійських стандартів, то уже наступного року маршрут з Кракова буде продовжено до Відня. Крім того, система проходить тестування в Угорщині та Чехії і після випробувань може бути запроваджена і на кордонах з цими країнами.Згодом, як твердить Георгій Кірпа, такі ж прилади будуть встановлені на усіх прикордонних станціях, що ведуть до Європи, оскільки планують застосовувати цю систему і для вантажних перевезень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *