Громадський активіст про підвищення цін на проїзд:
«Сьогодні маршрутка – це бізнес, а бізнес не може бути збитковим, бо це тоді не бізнес.
Однак міський громадський транспорт не може бути бізнесом, бо це є соціальна послуга за невелику вартість.
Я не знаю, чи, справді, зараз маршрутки збиткові. Але якщо ми говоримо про якісний громадський транспорт, то він точно буде збитковим і дотаційним. Я відвідав 14 міст, де спілкувався на цю тему з представниками міської ради. Вони кажуть, що, якби у них не було дотацій на громадський транспорт, то мали б таку ж ситуацію, як у Львові.
Якщо ми просто підвищуватимемо ціну і не змінюватимемо самої організації транспортних перевезень, то ми нічого не доб’ємося. Через рік знову повернемося до цього питання, з цією самою проблемою, але казатимемо вже про 20 гривень. При чому більшість з сьогоднішніх перевізників збанкрутує через неправильну організацію.
Тому не можна боротися лише з наслідками – дорогий бензин і дорогі шини. Проблема значно глибша, загальнодержавна. Якщо просто підвищити ціну – нічого не вийде. Бо якщо зросте вартість, то пропорційно зменшиться кількість пасажирів. Якщо нічого не змінювати, то нас чекають ще гірші часи, ніж зараз».
Фото: ФБ Д.Данилюка