3 30 січня 2017 року у Львівській області починається набір в поліцію на посади молодшого складу поліції. Про це Львівському порталу повідомили у відділі комунікації поліції у Львівській області.
Строк, протягом якого приймаються анкети та зазначений нижче необхідний пакет документів, триває з 30.01.2017 по 10.02.2017.
За наведеною презентацією (тут посилання презентації) усі бажаючі можутьознайомитися з вакантними посадами, вимогами до кандидатів на службу в поліції, необхідним пакетом документів, умовами та етапами відбору тощо.
Для участі в конкурсі необхідно підготувати наступний пакет документів:
– копію паспорта громадянина України;
– копію ідентифікаційного номеру;
– копії документів про освіту (дипломів та додатків);
– копія військового квитка/посвідчення про приписку до призовної дільницічи посвідчення особи військовослужбовця (для військовозобов’язаних абовійськовослужбовців);
– копія трудової книжки (за наявності);
– медична довідка про стан здоров’я (для працевлаштування);
– фотокартки 9х12 см (2 шт.), 3х4 см (2 шт.), 3,5х4,5 см (2 шт.);
– письмову заяву про участь у конкурсі, у якій також зазначається наданняособою згоди на проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України “Про запобігання корупції” і на обробку персональних данихвідповідно до Закону України “Про захист персональних даних”;
– анкета;
– автобіографія;
– особова картка визначеного зразка;
– електронна декларація за 2016 рік, визначена ЗУ «Про запобіганнякорупції».
Примітка:
- Необхідні копії документів подаються після заповнення електронноїанкети, що на сайті Головного управління Національної поліції у місті Києві до сектору організації відбору поліцейських.
- Зібрані копії документів необхідно конкурсанту особисто принести до сектору організації відбору поліцейських для перевірки та звірки з анкетою до закінчення строку конкурсу.
- У разі якщо конкурсант зареєструвався на дві і більше вакантні посади йому необхідно зібрати подвійні документи (де необхідно оригінали).
- Обов’язково вказувати особисту електронну адресу в анкеті з українськимидоменами.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:
- громадянство України;
- повна загальна середня освіта;
- знання Конституції України, ЗУ «Про Національну поліцію», ЗУ «Про запобігання корупції» та кримінально-процесуального законодавства;
- вільне володіння українською мовою.
НЕОБХІДНІ ЯКОСТІ ТА НАВИЧКИ:
- висока мотивація та орієнтація на якісні зміни в державі;
- аналітичні здібності, здатність систематизувати, узагальнювати інформацію, гнучкість, проникливість;
- неупередженість та порядність;
- самостійність, організованість, відповідальність;
- наполегливість, рішучість, стриманість, здатність швидко приймати рішення в умовах обмеженого часу;
- стійкість до стресу, емоційних та фізичних навантажень;
- вміння аргументовано висловлювати свою думку;
- прагнення до розвитку та самовдосконалення;
- досвід роботи з ПК (офісні програми, Інтернет) на рівні впевненогокористувача.
ПРОПОНУЮТЬ:
- зарплату 5500 – 6500 грн. та соціальне забезпечення згідно діючогозаконодавства;
- професійну підготовку за міжнародними стандартами;
- перспективу кар’єрного росту.
При собі мати оригінали всіх документів.
Довідкову інформацію можна отримати за телефонами:
(032) 258-69-15 або (032) 258 67 96
з 9.00 до 17.00, щодня окрім вихідних та святкових днів.