Директор департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Сергій Бабак доручив головам районних адміністрацій забезпечити впровадження журналів реєстрації актів претензії в ЛКП за зразком, який розробив Громадський форум Львова. Вільний доступ до такого журналу, з одного боку, дає можливість контролювати роботу жеків департаментом житлового господарства, з іншого, з ним також зможуть будь-коли безперешкодно ознайомитися мешканці будинків, журналісти, представники громадськості тощо.
Заповнення кожної графи журналу передбачає проходження процедури реєстрації претензії та подальших дій щодо неї. Журнал надає можливість зафіксувати неякісне надання чи взагалі ненадання тої чи іншої послуги, присутність представника ЛКП під час складення акту-претензії та за його допомогою можна простежити, чи відреагував жек на претензію і чи перерахував кошти за ненадану послугу, повідомили «Львівський портал» у Громадському форумі Львова.
ГФЛ наголошує, що тепер важливо, щоб мешканці вимагали такий журнал у жеках і перевіряли, щоб кожну претензію реєстрували в ньому.