На гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське, цілодобово тривають роботи з будівництва двоколійного Бескидського тунелю. Станом на 6 липня будівельники вже пройшли 1308 метрів верхнього уступу. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі «Укрзалізниці».
Як пояснюють у Департаменті колії Укрзалізниці, проходка тунелю – найскладніший етап спорудження цього важливого об’єкту. На темпи виконання робіт впливає характер гірської породи.
По завершенні видобування породи прокладуть колії, мережі зв’язку та електрифікують цю дільницю.
Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта.
Як відомо, новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого. Саме будівництво нового тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року та планується закінчити у І кварталі 2017 року.
Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60 % транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи.