Випадки розкрадання деталей верхньої будови колії та обладнання іншої виробничої інфраструктури, які останнім часом почастішали, викликають серйозну заклопотаність в адміністрації «Львівської залізниці». Як повідомили Львівському порталу у прес-службі УМВС України на Львівській залізниці, такі факти серйозно загрожують безпеці руху поїздів.
Так, за день зареєстровано чотири крадіжки залізничного майна. Зокрема, на перегоні «Ковель-Мацеїв» виявлено крадіжку 84 шт. підкладок типу Р-50, 172 шт. костилів, 2 шт. закладних болтів. На неохоронюваному переїзді 6 км. перегону «Дрогобич-Стебник» виявлено крадіжку 2 шт. знака «Стоп», 2 шт. знака «габарит 4,5 м.». На зупиночному пункті Містки перегону «Ставчани-Любінь Великий», між опорами виявлено крадіжку лінії зв’язку. А на території Депо-Захід з електровоза викрадено 6 секцій охолодження масла теплового трансформатора, які знаходились на корпусі тягового трансформатора.
«Жоден факт розкрадання не залишиться безкарним. Рано чи пізно всі вони стають явними, завдяки оперативним діям працівників транспортної міліції. Викрадений метал зловмисники здають в спеціалізовані пункти прийому. Таким чином, злочинці намагаються поповнити власний дохід. По усіх фактах правоохоронці проводять оперативно-розшукові заходи з метою встановлення осіб, які вчинили кримінальне правопорушення», – йдеться повідомленні прес-служби УМВС України на Львівській залізниці.
Таких крадіїв необхідно привязувати до локомотива і з швидкісттю 30 км/год нехай пробіжить 5 км за локомотивом по шпалах без зупинок . Пробіжить , буде його щасття , не пробіжить – це буде кара за крадіжку .