Завтра Інститут маркетингових досліджень „ MultiMedia ” та регіональна радіостанція «РадіоМан 91,1 FM ”, які є організаторами досліджень радіоринку Львова за минулий рік представлять о 12 годині в ресторані клубу „ Split ” результати своєї праці. Про це „Львівський портал” повідомили організатори.
На презентації будуть представлені результати проведених досліджень, а саме: продемонструють рівень обізнаності слухачів з марками існуючих на ринку радіостанцій, тижнева та денна аудиторії кожної радіостанції, тенденції та динаміка розвитку ринку.
Впродовж минулого року інститут маркетингових досліджень « MultiMedia ” перманентно досліджував радіоринок Львова. зокрема провів три хвилі досліджень – лютому, липні та грудні минулого року. Усереднина вибірка опитаних склала 500 осіб. Методологія – САТІ – телефонне опитування за допомогою комп ’ ютера. За основу брали відомості про те, як слухають радіо у день напередодні і за останній тиждень до опитування. Опитуванню підлягали мешканці Львова у віці 25 – 39 років.