Сьогодні виконавчий комітет Львівської міської ради схвалив зміни до міського бюджету м. Львова на 2012 рік. Зокрема, збільшено видатки на господарські потреби кількох департаментів та управлінь. Про це інформує прес-служба Львівської міськради.
«У зв’язку з тим, що практично немає за що купити ні паперу, ні оплатити жодних послуг, пропоную схвалити поправки до міського бюджету, зокрема за рахунок вільних залишків коштів міського бюджету скерувати 5 млн 300 тис. грн. нашим відділам та управлінням: департаменту «Адміністрація міського голови» – 1 млн 35 тис. грн., виконавчому комітету ЛМР – 2 млн 144 тис. грн., департаменту економічної політики – 591 тис. грн., адміністративно-господарському управлінню – 1 млн 35 тис. грн., департаменту житлового господарства та інфраструктури – 501 тис. грн. у частині господарських видатків», – розповів директор департаменту фінансової політики ЛМР Олег Іщук.
Нагадаємо, сьогодні виконавчий комітет ЛМР прийняв рішення «Про схвалення змін до міського бюджету м. Львова на 2012 рік».