ОСТАННІ НОВИНИ

«Люксусовий» скандал

«Ратуша», 24 січня

|

Відома на всю Україну своєю креативністю «Мережа концептуальних авторських ресторанів «!Фест» несподівано змінила свою назву. Причому — на не менш креативну: ви будете сміятися, але тепер вона називається… «Т.Р.К. «Люкс»!  

До рук журналістів «Ратуші» потрапив офіційний документ — відповідь Державної податкової служби у Львівській області на інформаційний запит депутата Львівської міської ради Андрія Мочарського за підписом особисто голови ДПС Львівщини Віталія Пекарчука. В документі йдеться, зокрема, і про те, що ТзОВ «Мережу концептуальних авторських ресторанів «!ФЕСТ» перейменовано на ТзОВ «Т.Р.К. «Люкс» (код ЄДРПОУ 35101387).

Як запевнив у коментарі «Ратуші» депутат Мочарський, про перейменування мережі він дізнався випадково, адже звертався до податкової служби з метою з’ясувати, чи справно «!Фест» сплачує податки. «Я почув по телебаченню, що «!Фест» заробляє чималі кошти. Так, пан Назарук розповідає, що його заклади в 2012 році відвідало 10 мільйонів туристів, відтак він заробив, напевно, з півмільярда гривень, — розповів депутат. — Тому я задумався, а скільки ж податків вони сплатили з таких шалених доходів, адже на практиці маємо постійний дефіцит у бюджеті. Хоча особисто мене обурює, що ця мережа ресторанів заробляє гроші на національній ідеї, що недопустимо в нас, на Галичині. Та ще й нищить історичний Львів. Тому я написав лист до начальника обласної податкової інспекції, в якому попросив провести ретельну перевірку ТзОВ «Мережа концептуальних авторських ресторанів «!Фест» щодо правильності сплати всіх державних та місцевих податків та зборів, а також довідатися, чи всі люди, що працюють у мережі, зареєстровані в податковій та чи отримують зарплату офіційно, а не в конвертах.  Він надав мені таку відповідь — що «!Фесту» насправді уже… немає, а є натомість «Т.Р.К. «Люкс». І що вони запланували на перший квартал 2013 року перевірку стосовно сплати податків цього підприємства. Уявіть собі, коли у «!Фесті» говорили, що вони така світова марка, що їх усі знають, а зараз чомусь швиденько перейменувалися… Може, побачили, що їх перевірятимуть контрольні органи? Але чому насправді змінилась назва, і чому саме на «Т.Р.К «Люкс», я не знаю».

 

Реєстрації-перереєстрації: традиції, рецепти, кухня

 

Натомість у «!Фесті» інформацію про нове найменування… спростовують. Прес-секретар компанії Христина Тузяк спершу запевнила «Ратушу», що інформація про перейменування неправдива. Проте згодом зателефонувала вдруге і попросила надіслати запитання в письмовій формі на її електронну скриньку. Врешті, ми отримали відповідь: «Назва нашої компанії «Холдинг емоцій «!Фест».  Відповідно, ми працюємо під цим брендом. ЄДРПОУ 37741752. Стосовно запитаної вами інформації про іншу юридичну особу, то ми не уповноважені давати відповідь, оскільки ми не маємо до неї стосунку». 

А й справді, на офіційному державному реєстрі підприємств код ЄДРПОУ 37741752 має ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХОЛДИНГ ЕМОЦІЙ «!ФЕСТ», зареєстроване у Львові на ім’я Мартин Ірини Орестівни. Натомість код ЄДРПОУ 35101387 належить ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАДИЦІЇ.РЕЦЕПТИ.КУХНЯ. «ЛЮКС» (ТЗоВ «Т.Р.К. «ЛЮКС»), зареєстрованому лише наприкінці грудня 2012 року в місті Яворів на ім’я Галуги Ярослава Ігоровича. Попри це, ввівши код ЄДРПОУ 35101387, (який, згідно з інформацією з податкової служби, є кодом перейменованого «!Фесту» на «Т.Р.К. Люкс») у пошуковику, бачимо, що він справді належав ТзОВ «Мережа концептуальних авторських ресторанів «!Фест»!!! Як вам це?!! Саме така інформація міститься на Українському юридичному порталі jurportal.org., в довіднику підприємств bin.ua, в базі даних українських підприємств www.ua-region.info та на багатьох інших довідкових веб-ресурсах.  Що ж виходить: теперішній код ЄДРПОУ «Т.Р.К. Люкс»  усе-таки був кодом «!Фесту»?.. 

Ще один нюанс виникає з означенням самої компанії «!Фест». В державному реєстрі вона фігурує як ТзОВ «Холдинг емоцій «!Фест», у відповіді з податкової — як  ТзОВ «Мережа концептуальних авторських ресторанів «!Фест». Як запевнила Христина Тузяк, це дві різні компанії, що не мають стосунку одна до одної. Втім, як тоді пояснити, що на офіційному сайті компанії www.fest.lviv.ua стоїть копірайт «Мережа концептуальних авторських ресторанів «!Фест»? Погодьтеся, всі ці перереєстрації, зміни назви, кодів і т.д. просто не можуть не збудити підозри.

 

Ніхто не в курсі?

 

Дружина міського голови Львова Катерина Кіт-Садова, яка володіє контрольним пакетом акцій телерадіокомпанії (ТРК) «Люкс», власне, на назву якої й посягнув «!Фест», дуже здивувалась, почувши про перейменування. «Я вперше чую таку інформацію. Я не знаю, може вони вирішили, що їм так краще. Я не хочу коментувати такі речі, якщо би це був гарний вчинок, я б про це казала. Але про негарне говорити не треба, я думаю. Може, та назва їм якось допоможе, вони відчують якийсь сенс у житті, може, для них це найвища праця», — сказала пані Садова. Однак через декілька хвилин вона перетелефонувала журналістові «Ратуші» і зазначила, що зв’язалась із фактичним власником «!Фесту» Юрієм Назаруком, який інформацію про перейменування… спростував! Хто знає пана Назарука — не здивується… 

Що думає керівництво телерадіокомпанії «Люкс» з приводу нової назви «!Фесту», з’ясувати, на жаль, так і не вдалося. Шеф-редактор ТРК «Люкс» Параска Дворянин відказала, що до назви телерадіокомпанії не має жодного стосунку, адже її затверджував гендиректор Роман Андрейко, до якого й порадила звертатись по коментар. Проте з паном Романом ми теж не сконтактувались — він перебував у відрядженні.

Про імовірні причини перейменування «!Фесту» «Ратуша» поцікавилася і в  новоприбулого депутата Львівської міської ради Олександра Алєксєєва, який поповнив депутатські лави зовсім нещодавно (після переходу колег у парламент), проте уже встиг вирізнитися своєю активною діяльністю. «Бренд «!Фест» дуже відомий в місті Львові. В певних колах кажуть, що простежується зв’язок цієї мережі ресторанів із нашим мером, але наскільки це правда, я не можу стверджувати, — зазначив депутат. — А те, що вони змінили назву, то на це або були причини якогось господарського характеру — проблеми з несплатою податків, або інші питання, що потягнули за собою зміну бренду, або вони просто взяли найменування відомої радіостанції нашої львівської, яка вже працює не один десяток років, а от чому змінили назву, сказати важко без детальнішого вивчення. Можливо, вони викупили це підприємство, або викупили їх, або ж зробили спільне підприємство».

Джерела «Ратуші» у ресторанному бізнесі запевняють, що ситуація значно простіша: «фестівці» змінили назву одного зі своїх відгалужень просто, щоб виставити на посміховисько власника фактичного ТРК «Люкс», мера Львова Андрія Садового. І, будьмо відвертими, — їм це вдалося. 

Уляна ДЕПУТОВИЧ, Ірина ЮЗИК

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *