Виховання демонтажем

Володимир САМУСЕНКО, "Ратуша"

|

Зовсім небезпідставною є стурбованість представників Львівської обласної організації „Перехід”, які заявляють, що чиновники з Ратуші намагаються перевищити свої повноваження, регулюючи питання із зовнішньої реклами у Львові.

Так, у „Концепції розміщення зовнішньої реклами у м. Львові” їх хвилюють такі слова: „Визначення термінів „реклама” та „зовнішня реклама” у Законі України „Про рекламу” сформовані як чисто бізнесово-споживацькі і не відповідають історичним традиціям виконання реклами у Львові”. На думку чиновників, реклама — „елемент масового мистецтва, візуальної культури та інформаційно-естетичного оформлення міського середовища”. Такі визначення чиновників ЛМР і висунення мораторію на зовнішню рекламу у Львові викликали обурення багатьох підприємців нашого міста. За інформацією директора КП „Адміністративно-технічне управління” Василя Скрипичайка, у Львові впродовж серпня демонтували 60 рекламних носіїв. У своєму коментарі „Ратуші” директор КП повідомив, що хоча демонтаж не прописаний у Законі „Про рекламу”, такий захід тепер використовують щораз частіше. „Минулого року ми зняли близько 400 конструкцій. Але цього року їх буде значно більше. Є така тенденція. З початку 2007 року ми вже зняли 250 конструкцій для бігбордів”, — розповідає пан Скрипичайко. Причини для таких вимушених дій зде­більшого технічного походження. „Такі конструкції можуть заважати нормальному життєзабезпеченню. По-друге, ті, що не пройшли інженерної перевірки, можуть впасти на чиїсь голови. Раніше ми просто штрафували їх власників. Право на це є в управлінні із захисту прав споживачів. У Львові бували випадки, коли штрафували і на 15, і на 20 тисяч гривень. На жаль, ці гроші обминають міський бюджет. Деякий відсоток із штрафу залишається на рахунках управління захисту прав споживачів. Виходить так: працюємо ми, а гроші нам до рук не йдуть”, — скаржиться директор. У планах міських чиновників — невдовзі „розібратися” із зовнішньою рекламою на автівках. „В додатках до „Концепції розміщення зовнішньої реклами у м. Львові” буде зазначено правила щодо реклами на транспорті. Хоча є одна проблема. Закон „Про рекламу” цілком дозволяє таку діяльність. А це насправді псує вигляд міського транспорту, такі машини часто створюють корки”, — продовжує Василь Скрипичайко.

Останньою новиною для рекламорозміщувачів стане ймовірне подорожчання цін на встановлення бігбордів та інших видів зовнішньої реклами. „Ми хочемо усунути з ринку слабких і маленьких рекламодавців. Та й заробляти від реклами місто мало би більше”, — підсумував директор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.