Рекламна чистка

Ірина СМЕРТИГА, "Новий погляд"

|

До кінця року у Львові будуть нові правила розміщення зовнішньої реклами, пообіцяв у понеділок головний художник міста Володимир Сколоздра. Наразі ж місто отримало лише нову Концепцію розміщення зовнішньої реклами, ухвалену наприкінці липня виконкомом Львівської міськради.

Відповідно до Концепції, замість нині існуючих трьох рекламно-інформаційних зон розміщення зовнішньої реклами у місті їх з’явиться дев’ять. Перша – це зона території, що перебуває під охороною ЮНЕСКО. Друга – зона території пам’ятки архітектури, садово-паркового мистецтва, охорони ландшафту спільно з їх охоронними зонами. Третя – зона території історичного ареалу міста. Четверта – зона території регулювання забудови. В окремі зони також виділили парки та зелені насадження загального користування, загальноміські транспортні магістралі, транспортні вузли, розв’язки та зупинки громадського транспорту. І дві останні зони – це території мало- та середньоповерхової забудови і території сучасної багатоповерхової забудови.

Кожна зона матиме свої вимоги до зовнішнього вигляду рекламних носіїв, які там розташовуватимуть. Наприклад, у центральній частині міста не можна буде встановлювати рекламні щити розміром понад три квадратних метри. Рекламу в центрі розміщуватимуть на малих об’єктах як смітники, лавки, квітники тощо. Найбільш демократичні вимоги до розміщення реклами будуть в районах багатоповерхової забудови.

Окрім того, за словами головного художника міста Володимира Сколоздри, вартість розміщення реклами у кожній зоні буде іншою. У Ратуші сподіваються на збільшення надходжень від реклами у місті. Відповідно до свіжої концепції, розцінки на рекламу виконком затверджуватиме щорічно «на підставі узагальнених даних динаміки формування цін і тарифів українського та європейського ринків реклами та аналізі і порівнянні дохідної частини міського бюджету».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *